Saturday, August 4, 2012

මිය ගිය සැමරුම්

අදුර රජයන මගේ පෙම් අහස කිමද අද කඵ වුනේ
සුවුඳ පුබුදන මගේ පෙම් කුසුම කිමද අද පර වුනේ
හමා ආ මද නළ මසිත සනසන කිමද අද වියැලුනේ
පිබුදවු පෙම් සිහිනේ බොඳ කරන්නද තව ලංවුනේ

ලගින් ඉන්නට බැහැනේ දැන් මට නුඹේ හිත අන්සතු වෙලා

දුරින් ඉන්නට බැහැනේ දැන් මට නෙතේ කදුලැලි පුරවලා
හිතින් පතනට පැතුම් නැහැ මට හැගුම් මගේ අද ගොඵ වෙලා
මට අහිමි වුනු නුඹේ ප්‍රේමය රැගෙන යමි මම තනිවෙලා

නිරතුව මා ගෙව්ව තුටු දිවිය නුඹමයි පෙම පුදසුනේ

සැමදා අපි එකට හිදිමුයි කියා ලංවුන ඒ පෙම් දිනේ
තවත් වසරක් ගෙවි ලා ඇත ඉරි තලා ගිය පෙම් පතේ
ඉන්න සතුටින් සැමදා නුඹ එයයි මගේ සතුටම හිතේ


ගෙවුනු අතිතයේ සුවද තැරුනු සැමරුම් ගෙන හදින්

තවත් වසරක් නික්මෙනා දින අපේ මල පෙම් ලොවින්
යන්න සඳහට නික්මිලා මට කඳුඵ එක්කල පෙම් ලොවින්
දෙන්න කුමරුනි මෙමට අවසර දැන් නික්මිලා නුඹ ළඟින්

1 comment:

  1. හරිම ලස්සනයි යාලු....:)

    ReplyDelete

කලුවර හීනය එළිය කරන්න... නුඹේ හීනය තියා යනවාද?